PARTNERZY PORTALU


Na rynek trafiło 13 nowych projektów handlowych o powierzchni 248 tys. mkw.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 31 sie 2011 15:16

W pierwszej połowie 2011 roku oddano do użytku blisko 269 000 mkw. nowoczesnej powierzchni centrów handlowych, co stanowi nieznaczny wzrost w porównaniu z pierwszą połową 2010 roku, kiedy na rynek wprowadzono 232 000 mkw. powierzchni handlowej oraz z drugim półroczem 2010 roku, kiedy oddano do użytku 252 000 mkw. - wynika z raportu Retail Research Forum, przygotowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych i podsumowującego sytuację na rynku w I półroczu 2011 roku.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 31 sie 2011 15:16
Łącznie oddano do użytku 13 nowych projektów o łącznej powierzchni 248 000 mkw., natomiast blisko 21 000 mkw. stanowiły rozbudowy istniejących już obiektów handlowych, takich jak: Auchan Gliwice (Leroy Merlin), Galeria Rumia (Multikino) oraz M1 w Zabrzu.

Jak czytamy w raporcie, najwięcej nowoczesnej powierzchni centrów handlowych wybudowano w miastach o liczbie mieszkańców poniżej 100 000 (47 proc. powierzchni); kolejne 22 proc. powierzchni dostarczono na rynek w miastach powyżej 400 000 mieszkańców, 18 proc. w miastach o populacji 200 000-400 000 mieszkańców oraz 13 proc. w miastach zamieszkałych przez 100 000-200 000 osób.

Do największych projektów wprowadzonych na rynek w tym okresie należą: Galeria Słoneczna w Radomiu (42 000 GLA), Turawa Park w Opolu (35 000 GLA), Galeria Handlowa Leszno (32 000 GLA), Morski Park Handlowy w Gdańsku (29 000 GLA) oraz Galeria Twierdza w Zamościu (23 800 GLA) - wynika z raportu PRCH.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.133.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!