W grudniu 2022 r. ujemne nastroje konsumenckie dotyczyły większości grup wiekowych analizowanych przez GfK. Najwyższy wynik odnotowano w grupie do 22 lat. Najniższy zarejestrowano wśród seniorów.
- Wskaźnik nastroju polskich konsumentów nieznacznie się podniósł w grudniu.
- To jednak typowe dla końcówki roku odbicie.
- Po świątecznym „poluzowaniu portfeli”, na początku tego roku będziemy obserwować dalsze wzmacnianie strategii zaciskania pasa wśród konsumentów i rozwój trendu smart shoppingu, czyli aktywnego poszukiwania okazji i promocji.
- Każdą wydaną złotówkę będziemy oglądać jeszcze dokładniej niż dotychczas – prognozuje Barbara Lewicka, senior director w GfK.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (86%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze