PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Trendy w handlu na najbliższą dekadę

Trendy w handlu na najbliższą dekadę
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 14:10

Które trendy zdefiniują rynek retail na najbliższe 10 lat? Raport Unibail-Rodamco-Westfield "How We Shop" przedstawia analizę rynku na podstawie opinii ponad 15 tys. konsumentów z 10 europejskich krajów. Według raportu przełomowy moment nastąpi w 2025 r., kiedy to ponad połowa powierzchni handlowych będzie poświęcona budowaniu doświadczeń i wrażeń klienta, a nie ekspozycji produktów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 14:10

Retail surgery (zakupy z chirurgiczną precyzją) – sklepy i centra handlowe zrewolucjonizują personalizację sprzedaży produktów i usług – osiągną bowiem poziom chirurgicznej precyzji w identyfikowaniu potrzeb kupujących na podstawie badań o mocnych podstawach naukowych. To rynek o potencjalnej wartości sięgającej ponad 4 bln euro rocznie. Ponad jedna trzecia konsumentów zgodziłaby się na ujawnienie danych o swoim DNA w zamian za dokładne rekomendacje zakupowe.

Locally morphed retail (wkomponowanie w otoczenie) – przestrzenie sprzedażowe przyszłości staną się centrami aktywności lokalnej, a 70% kupujących chciałoby, żeby oddawały charakter lokalnej społeczności. Aż 51 proc. kupujących wybierze chętniej marki lokalne, niż te powszechnie rozpoznawalne.

Publikacja raportu „Westfield How We Shop: Nadchodząca Dekada” następuje bezpośrednio po wprowadzeniu w kontynentalnej Europie marki Westfield – jedynej na świecie marki, która łączy branże: zakupową, rozrywkową i gastronomiczną. Dziesięć obiektów poddanych rebrandingowi, w tym warszawska Arkadia, oraz dwa zupełnie nowe centra Westfield zapoczątkowały obecność marki we Francji, Szwecji, Czechach, Polsce, Niemczech i Holandii w 2019 r. W roku 2020 będzie ich jeszcze więcej.

Christophe Cuvillier, Group Chief Executive Officer, Unibail-Rodamco-Westfield, powiedział: – Raport „Westfield How We Shop: Nadchodząca Dekada” to jedno z największych i pierwsze tego rodzaju badanie w branży poddające analizie nawyki zakupowe konsumentów. Zależy nam na zrozumieniu aktualnych oraz przyszłych potrzeb konsumenta, ponieważ to leży u podstaw rozwoju branży sprzedażowej. Chcemy stworzyć miejsca, które będą z radością odwiedzane przez kupujących, a dla sklepów i marek będą stanowiły doskonałe środowisko do działania.

Myf Ryan, Chief Marketing Officer Europe, Group Director of Brand and Marketing, Unibail-Rodamco-Westfield komentując nowo powstałe trendy, powiedziała: – Rola sklepów stacjonarnych znacząco się zmienia, a sprzedawcy przez najbliższe dziesięć lat muszą zredefiniować swój model biznesowy, by utrzymać się na rynku. Sukces odniosą ci sprzedawcy, którzy postawią na zrównoważony rozwój i poświęcą więcej powierzchni sprzedażowej wrażeniom oraz doświadczeniom. Sklepy przyszłości umożliwią swobodne przeglądanie całego asortymentu w Internecie i wizyty w sklepach stacjonarnych, a ich rekomendacje będą oparte na solidnych, naukowych danych. Co więcej, istotną częścią ich działalności będzie aspekt lokalny.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!