PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Trendy w handlu na najbliższą dekadę

Trendy w handlu na najbliższą dekadę
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 14:10

Które trendy zdefiniują rynek retail na najbliższe 10 lat? Raport Unibail-Rodamco-Westfield "How We Shop" przedstawia analizę rynku na podstawie opinii ponad 15 tys. konsumentów z 10 europejskich krajów. Według raportu przełomowy moment nastąpi w 2025 r., kiedy to ponad połowa powierzchni handlowych będzie poświęcona budowaniu doświadczeń i wrażeń klienta, a nie ekspozycji produktów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 14:10

Wypowiedzi najemców, obecnych w centrach handlowych, zdają się potwierdzać znaczenie nowych trendów.

– Zakupy z chirurgiczną precyzją, czyli mocna personalizacja oferty w oparciu o fakty, to trend coraz bardziej widoczny w branży retail. Mając tego świadomość wchodząca w skład Grupy CCC spółka eobuwie.pl w zeszłym roku spopularyzowała opracowaną przez swój zespół innowacyjną na skalę światową usługę esize.me, która polega na zeskanowaniu stopy specjalnym skanerem 3D i stworzeniu trójwymiarowego modelu stóp zawierającego takie parametry, jak długość, szerokość oraz wysokość. Na podstawie takiego skanu można bez przymierzania dopasować właściwy rozmiar butów. Skanery esize.me znajdują się w salonach eobuwie.pl oraz wybranych sklepach CCC w Polsce, będą również wprowadzane na rynkach zagranicznych – powiedział Karol Semik, dyrektor ds. rozwoju w CCC.

– Drugim trendem, który będzie mocno obecny w sektorze retail, jest Rewolucja w Sprzedaży. Offline już teraz przenika się z online i ma wspierać wzajemną sprzedaż. Przykładem są salony eobuwie.pl, w których sprzedaż prowadzona jest za pomocą nowych technologii. Zamiast sklepowych półek klienci mają do dyspozycji tablety. Buty wybrane spośród dziesiątek tysięcy produktów zostają dostarczone klientowi do przymiarki w mniej niż 3 minuty. To połączenie tego, co najlepsze w zakupach online, z tym, co klienci kochają w zakupach w galerii – dodaje Karol Semik, dyrektor ds. rozwoju w CCC.

Max Burgers to szwedzka, rodzinna firma, której misją od początku działalności jest czynienie świata lepszym, co staramy się robić poprzez działania pozytywne dla klimatu – nie tracąc przy tym ani na jakości, ani smaku serwowanych przez nas produktów. Proekologiczne rozwiązania stanowią trzon naszych wszystkich działań. Jako pierwsza na świecie firma produkująca żywność zdecydowaliśmy się oznaczać produkty w menu wartościami śladu węglowego. Ponadto postawiliśmy sobie za cel, aby w 2022 roku 50% sprzedawanych produktów zawierało zamienniki czerwonego mięsa. Dlatego trend Self-Sustaining Stores, prognozowany na najbliższą dekadę, wydaje nam się szczególnie bliski – w dużej mierze już wychodzimy mu naprzeciw – słyszymy od Jerzego Jakubiaka, Country Managera na Polskę w firmie Max Poland.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Jarosław 2020-01-28 09:42:26
    Wszystkie bluzy są super polecam każdemu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!