PARTNERZY PORTALU

Aleksandra Źrałka i Anna Kwiatek-Skok dołączają do zespołu Novotel Warszawa Centrum

Aleksandra Źrałka i Anna Kwiatek-Skok dołączają do zespołu Novotel Warszawa Centrum
Stołeczny Novotel rozbudowuje hotelowy zespół. Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 cze 2022 16:57

Stołeczny Novotel rozbudowuje hotelowy zespół, do którego dołączyły Aleksandra Źrałka na stanowisku F&B Manager i Anna Kwiatek-Skok w roli Rooms Division Manager.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 cze 2022 16:57

Aleksandra Źrałka ma wiele lat doświadczenia w branży gastronomicznej. Przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w Kalifornii w 5-gwiazdkowym Canary Hotel, gdzie odkryła pasję do branży. Kolejne kroki w zawodzie zdobywała m.in. w 4-gwiazdkowym hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie, gdzie dołączyła do zespołu przygotowującego otwarcie. Po kilku latach, już w Warszawie zasiliła szeregi zespołów Accor.

Jako miłośniczka sztuki sommelierskiej, kierowała restauracją Winestone w hotelu Mercure Warszawa Grand. Zaangażowanie i pasja, z jaką realizuje swoją pracę, zostały zauważone i docenione, dzięki czemu awansowała na stanowisko najpierw zastępcy, a potem F&B Managera w hotelu. Od stycznia kontynuuje karierę zawodową w Novotel Warszawa Centrum. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Anna Kwiatek-Skok może pochwalić się ponad 16-letnim doświadczeniem w branży, które zdobywała już od czasów studenckich. Początkowa praca dorywcza przerodziła się w prawdziwą pasję i styl życia. Już w wieku 24 lat otrzymała stanowisko kierownika recepcji 4-gwiazdkowego hotelu w Poznaniu, co było jej marzeniem na samym początku pracy w hotelu. Dalej swoją karierę rozwijała w hotelach ibis Warszawa Ostrobramska oraz Novotel Warszawa Centrum, gdzie obecnie pełni stanowisko Rooms Division Manager. W trakcie swojej kariery poznawała tajniki pracy na różnych stanowiskach w branży w kilku wiodących sieciach hotelowych. Wśród nich znalazły się: F&B, recepcja, rezerwacje, sprzedaż, MICE czy służba pięter. Bogate doświadczenie w hotelarstwie pozwoliło jej wypracować model pracy z zespołem oparty na trosce o wzajemne relacje i umiejętności zarządcze.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.4.127
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!