PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Apsys ma apetyt na rynek biurowy

Apsys ma apetyt na rynek biurowy
W Apsys Polska Magdalena Błądek będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowej gałęzi działalności spółki, poprzez budowanie portfolio budynków biurowych oraz tworzenie zespołu dedykowanego do ich obsługi.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 maj 2020 15:18

Apsys Polska wkracza na rynek obiektów biurowych. Firma utworzyła nowy dział zarządzania nieruchomościami biurowymi, na którego czele stanęła Magdalena Błądek.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 maj 2020 15:18

Apsys Polska, przez 23 lata działalności, kompleksowo zarządzał nieruchomościami handlowymi -  portfolio firmy stanowi dziś 10 proc. powierzchni handlowych na polskim rynku. Teraz doświadczenia zarządcze firma adaptuje do potrzeb rynku biurowego.

- To kolejny ważny krok w realizacji strategii rozwoju Apsys Polska. Zgodnie z filozofią firmy, zawartej w haśle „Making Cities Vibe”, tworząc wyjątkowe miejsca ożywiamy przestrzeń miejską, podnosimy jej jakość i troszczymy się o dobrostan mieszkańców miast. To unikalne podejście planujemy wprowadzić na rynek powierzchni biurowych. Przygotowany w Apsys Polska kompleksowy program zarządzania nieruchomościami biurowymi zbudowaliśmy na trzech filarach: The Space. The Place. The People. Zawiera się w nim nie tylko bieżące utrzymanie budynków, w tym działania optymalizujące koszty ich funkcjonowania, ale również programy związane z ekologią czy odpowiedzialnością społeczną oraz działania dedykowane podnoszeniu komfortu użytkowników obiektów biurowych – mówi Benoit Charles, prezes Apsys Polska.

Apsys Polska koncentruje się na trzech obszarach: podnoszeniu wartości nieruchomości, bieżącym jej utrzymaniu oraz tworzeniu przyjaznej społeczności dla najemców i osób pracujących w zarządzanych obiektach. W każdym z tych obszarów firma przygotowała szereg działań i narzędzi, których celem jest m.in. optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, techniczne utrzymanie obiektu na jak najwyższym poziomie, tworzenie długofalowych strategii rozwoju nieruchomości i zarządzanie majątkiem, a także prowadzenie inicjatyw z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz procesów certyfikacji środowiskowej (certyfikaty LEED, BREEAM, WELL, standardy ISO).

Nowym działem zarządzania nieruchomościami biurowymi kieruje Magdalena Błądek, która związana jest z rynkiem nieruchomości biurowych od 2006 roku. Przez 10 lat rozwijała swoją karierę w dziale zarządzania firmy Colliers International REMS, gdzie ostatnio jako Associate Director prowadziła dwunastoosobowy zespół zarządzający portfolio biurowym w Warszawie o powierzchni prawie 300 tys. mkw., współpracując na co dzień m.in. z funduszami inwestycyjnymi Allianz Real Estate, Patrizia Kapitalverwaltungsgesellschaft i Tristan Capital Partners. Ponadto przez ostatnie 4 lata była odpowiedzialna za zespół zarządzający jednym z najbardziej rozpoznawalnych biurowców w Warszawie - Warsaw Financial Center. W 2019 roku uzyskała tytuł Certified Commercial Investment Member w Instytucie CCIM. Posiada także tytuł LEED GA.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.220.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!