Awanse w Louvre Hotels Group


Mateusz Lewandowski i Tomasz Krekora awansowali w ramach struktur Louvre Hotels Group. Od lipca Mateusz Lewandowski będzie pełnił funkcje nowego dyrektora sprzedaży kompleksu warszawskiego, a Tomasz Krekora dyrektora generalnego hotelu w Krakowie.
Mateusz Lewandowski z dniem 1 lipca br. objął stanowisko dyrektora sprzedaży warszawskiego kompleksu hotelowego Louvre Hotels, w skład którego wchodzą hotele Premiere Classe, Campanile i Golden Tulip Warsaw Centre.
Mateusz z branżą hotelarską związany jest od 2010 roku. Do grupy Louvre dołączył 2 lata później, rozpoczynając pracę w dziale recepcji hotelu Premiere Classe w Warszawie, skąd w 2014 r. przeniósł się do działu rezerwacji. Po roku dołączył do działu sprzedaży i przez 2 kolejne lata jego zadaniem było pozyskiwanie i rozwój klienta korporacyjnego warszawskich hoteli LHG. W 2017 r. Mateuszowi Lewandowskiemu powierzono posadę Key Account Managera. Do głównych zadań na tym stanowisku należała rozbudowa i utrzymanie portfolio kluczowych klientów LHG we wszystkich należących do sieci hotelach w Polsce. Po kolejnych dwóch latach Mateusz objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży warszawskiego kompleksu LHG, przemierzając tym samym ściężkę „z recepcji do gabinetu dyrektora”.
Mateusz Lewandowski ukończył studia licencjackie i magisterskie na kierunku Turystyka i Rekreacja, odpowiednio na Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji – specjalizacja Zarządzanie w Hotelarstwie i Gastronomii.
– Louvre Hotels Group obdarzyła mnie ogromnym zaufaniem, powierzając mi stanowisko Dyrektora Sprzedaży, w związku z czym do nadchodzących wyzwań podchodzę z pokorą i entuzjazmem – skomentował swój awans Mateusz Lewandowski, według którego, największym wyzwaniem na nowym stanowisku będzie rozwój kompetencji miękkich oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.
Tomasz Krekora od początku lipca obejmuje stanowisko dyrektora hotelu Campanile Kraków. Od samego początku związany z Campanile, ale pierwsze kroki w branży stawiał w Warszawie. W sierpniu 2008 roku został recepcjonistą, a po dwóch latach powołano go na stanowisko Asystenta Dyrektora ds. Administracyjnych. Jako Asystent pracował 4 lata, zanim awansował na stanowisko kierownicze. Między 2014 a 2016 rokiem kierował pracą recepcji, a od stycznia 2016 objął posadę Managera Hoteu Premiere Classe w Warszawie.
Po 3 latach w hotelu Premiere Classe, w lipcu br. przeniósł się do Krakowa, gdzie został mianowany na dyrektora generalnego lokalnego Campanile.
– Bardzo się cieszę z nowego wyzwania, jakim jest awans na to stanowisko w hotelu Campanile w Krakowie. Jest mi bardzo miło, że będę mógł podzielić się swoją wiedzą operacyjną, jak i wiedzą z obszarów rozwijania przychodów i optymalizacji kosztów. Jednak przede wszystkim cieszę się ze współpracy z pasjonatami hotelarstwa rynku krakowskiego – skomentował swój awans Tomasz Krekora. Jak sam wspomina, każde wyzwanie, pozyskiwanie nowej wiedzy na każdym ze szczebli było dla niego niesamowitym wyzwaniem i doświadczeniem. Przechodząc przez poszczególne stopnie rozwoju kariery zawodowej, począwszy od stanowiska operacyjnego, przez stanowisko asystenckie, po kierownicze, zawsze z przyjemnością rozwijał umiejętności w ramach Louvre Hotels Group.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.