PARTNERZY PORTALU


Colliers International awansuje swoich pracowników

Colliers International awansuje swoich pracowników
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 lip 2014 11:25

Colliers International poinformował o awansach: w Dziale Powierzchni Biurowych, Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, Dziale Zarządzania Projektami Budowlanymi oraz Dziale Wycen i Doradztwa.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 lip 2014 11:25
Dawid Wątorski awansował na stanowisko starszy specjalista (senior associate) w Dziale Powierzchni Biurowych | Reprezentacja Właściciela. Do zespołu Colliers dołączył w 2012 roku. Jst odpowiedzialny za współpracę z właścicielami obiektów biurowych, negocjacje umów najmu oraz inne zadania związane z procesem komercjalizacji powierzchni biurowych. Doradzał m.in. Yareal, Mosaic Property, UBS, Unibail-Rodamco, Castle Carbery Properties. W ubiegłym roku uczestniczył w negocjacjach umów najmu na warszawskim rynku biurowym o łącznej powierzchni ponad 10 000 mkw. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim.

Jakub Parys
objął stanowisko specjalisty (associate) w Dziale Powierzchni Biurowych | Reprezentacji Właściciela. Pracę w Colliers International rozpoczął w 2012 roku. Do jego głównych obowiązków należy aktywne poszukiwanie najemców powierzchni biurowych i usługowych oraz koordynowanie procesu najmu powierzchni biurowych. Jakub współpracował m.in. z UBM, CA Immo, Mosaic Property. Jest absolwentem SGH na kierunku finanse i rachunkowość oraz studiów podyplomowych z wyceny nieruchomości na Politechnice Świętokrzyskiej.

Łukasz Pańczyk awansował na stanowisko specjalisty (associate) w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie powierzchni magazynowych, terenów inwestycyjnych, przygotowywanie analiz finansowych. Łukasz jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, gdzie ukończył studia z zakresu Geodezji i Kartografii oraz Wyceny Nieruchomości.

Karol Oksztulski awansował na stanowisko specjalisty (associate) w Dziale Zarządzania Projektami Budowlanymi. Jest odpowiedzialny za kierowanie pracami budowlanymi oraz współpracę z klientem w trakcie realizacji projektu. Karol posiada czteroletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. W przeszłości pracował m.in. dla AEW Central Europe przy projektach takich, jak Dom Mody Klif, CH Wola Park, Atrium Tower oraz Centrum Handlowe Klif w Gdyni. Karol posiada tytuł inżyniera budownictwa oraz certyfikat LEED Green Associate. Jest absolwentem SGH na kierunku finanse i rachunkowość, a także studiów podyplomowych Real Estate Professional w Solvay Brussels School w Warszawie.

Dariusz Karaszewski awansował na stanowisko specjalisty (associate) w Dziale Wycen i Doradztwa. Do firmy dołączył w 2011 roku. Dariusz jest odpowiedzialny za przygotowanie wycen nieruchomości komercyjnych, analiz rynkowych oraz bezpośrednią współpracę z klientami. Ukończył zarządzanie inwestycjami i nieruchomościami oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku wycena nieruchomości.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!