PARTNERZY PORTALU


Colliers International rozwija zespół biurowy

Colliers International rozwija zespół biurowy
Michał Proński, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 gru 2020 12:08

Colliers International, firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych rozwija zespół doradztwa w zakresie biur. Do działu Powierzchni Biurowych dołączyło w ostatnim czasie 7 nowych osób: Kamila Barabasz, Joanna Kozarzewska, Michał Proński, Maciej Plichta, Thomas Jodar, Hubert Filipczak i Marcin Łachmański. Ich bogate doświadczenie, także spoza obszaru nieruchomości będzie stanowiło dodatkową wartość dla klientów firmy. Nowe osoby wnoszą doświadczenie w zakresie m.in. nowych technologii, powierzchni flex, mediów, rekrutacji, zarządzania, pracy w projektach multikulturowych i multidyscyplinarnych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 gru 2020 12:08

Do Działu Powierzchni Biurowych Colliers International dołączyli: 

Michał Proński

Michał objął stanowisko associate director w zespole Reprezentacji Najemcy i jest odpowiedzialny za doradztwo transakcyjne, obsługę klientów korporacyjnych oraz business development. Jego bogate, ponad 20-letnie doświadczenie, w dużej mierze zdobyte za granicą, obejmujące zarządzanie projektami i transakcjami zarówno po stronie wynajmujących, jak i najemców, pozwoliło mu zdobyć szerokie kompetencje i nabrać przekrojowej perspektywy na sektor nieruchomości komercyjnych. Praca na wielu rynkach zagranicznych, zróżnicowanych nie tylko pod względem standardów, ale również kulturowo sprawiła, że Michał rozwinął umiejętność nieszablonowego myślenia, efektywnej komunikacji i podejmowania decyzji w warunkach niepewności.

 Kamila Barabasz

Jako senior associate Kamila specjalizuje się w doradztwie w zakresie procesów biznesowych (business process advisory). Poza reprezentowaniem najemców, odpowiada za wsparcie klientów w procesie zarządzania zmianą oraz relokacji. Doświadczenie, które zdobyła w sektorze mediów, m.in. przy kierowaniu kompleksowym projektem budowy siedziby i stacji nadawczej dla jednej ze spółek mediowych, procesem przeprowadzki oraz negocjowaniem kontraktów z zakresu wynajmu powierzchni biurowych dla wielu organizacji sprawia, że dysponuje szerokimi kompetencjami w zakresie realizacji celów strategicznych firm oraz budowania ich wartości i pozycji na rynku.

 Maciej Plichta

Maciej wzmocnił zespół Colliers jako manager ds. nowych technologii. Na swoim stanowisku zajmuje się analizą potrzeb organizacji z różnych sektorów w zakresie nowych technologii oraz wdrażaniem konkretnych rozwiązań. Współpracuje ze startupami, funduszami inwestującymi w nowe technologie oraz dużymi dostawcami technologicznymi, wyszukując narzędzia i rozwiązania usprawniające funkcjonowanie poszczególnych organizacji jak np. aplikacja do zarządzania biurem Office App. Maciej może pochwalić się bogatym, ponad 10-letnim doświadczeniem w łączeniu świata technologii z branżą nieruchomości i szeroką wiedzą na temat startupów i innowacyjnych projektów z całego świata.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.250.147.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!