Cresa z nowym dyrektorem


Dział badań rynkowych i doradztwa w polskim oddziale międzynarodowej firmy doradczej Cresa rozszerza kompetencje o sektor handlowy. Magdalena Sadal, ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości komercyjnych, dołączyła do zespołu Cresa Polska zajmując stanowisko dyrektora Działu Doradztwa i Badań Rynkowych Branży Handlowej.
- W Cresa Polska na bieżąco monitorujemy zmiany zachodzące na rynku handlowym zarówno w wymiarze ilościowym, jak i jakościowym oraz obecne trendy, które wpływają na kształt rynku handlowego w Polsce. Nasza ekspercka wiedza rynkowa i długoletnie doświadczenie w analizach potencjału lokalizacji oraz przygotowywane w naszym dziale narzędzia pomogą naszym klientom w optymalizacji ich działalności w naszym kraju – mówi Magdalena Sadal, dyrektor w Dziale Badań Rynkowych i Doradztwa w firmie Cresa Polska.
Magdalena Sadal to specjalista w dziedzinie kompleksowych analiz rynkowych, prognoz sprzedaży, potencjału inwestycyjnego obszarów oraz analiz przestrzennych dla firm sektora handlowego. Doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych zdobywała w firmie doradczej Cushman & Wakefield, zajmując przez ponad 3 lata stanowisko starszego konsultanta Działu Doradztwa i Badań Rynkowych. Pracowała także w Biurze Inwestycji Tesco Polska, gdzie przez 12 lat wspierała rozwój sieci sklepów Tesco poprzez przygotowanie strategii rozwoju, analizy lokalizacji i prognozowanie obrotów sklepów. Siedmiokrotnie zdobyła tam tytuł Forecastera Roku Tesco w regionie CEE przyznawany za najbardziej trafne prognozy obrotów nowo otwieranych sklepów. W swojej karierze przygotowywała ekspertyzy dla deweloperów i właścicieli centrów handlowych, parków handlowych, sieci detalicznych i inwestorów. Wspierała między innymi takich klientów jak: Castorama, IKEA Centres, Immofinanz, Jeronimo Martins, Leroy Merlin, Miasto Stołeczne Warszawa. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła również podyplomowe studium analiz marketingowych Szkoły Głównej Handlowej.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0