Joanna Olszewska została nominowana na stanowisko Business Development Managera światowej, wiodącej, grupy hotelowej na świecie. Miałam szansę pracować w różnych środowiskach, poznać obowiązki i specyfikę wielu działów funkcjonujących w branży.
- Mając bezpośredni kontakt z gośćmi, nauczyłam się szybko reagować na ich oczekiwania i potrzeby. Dzięki temu dziś, jako Business Development Manager w Accor wiem, jakie rozwiązanie zaproponować w rozmowach z partnerami oraz jak z powodzeniem utrzymać długofalowe relacje w biznesie – podkreśla Joanna Olszewska, Business Development Manager w Accor.
Jej rolą będzie podtrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami grupy w Polsce.
Olszewska ma ponad 12 lat doświadczenia w hotelarstwie. Pracę w branży rozpoczęła od stanowiska recepcjonistki w hotelu Novotel Szczecin Centrum.
W kolejnych latach, już podczas pracy w Warszawie, Olszewska pełniła różne role w dziale rezerwacji, a w kolejnych latach w dziale konferencji i bankietów.
Dzięki wciąż podejmowanym nowym wyzwaniom, konsekwentnie zdobywała dodatkowe umiejętności, które umożliwiały jej rozwój.
Kolejnym etapem w karierze Joanny Olszewskiej był czterogwiazdkowy Hilton Warsaw City, gdzie pracowała jako Group, Convention & Events Sales Executive.
Po dwóch latach Olszewska wróciła do sieci Accor, gdzie została Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi Zespołu Sprzedaży Centralnej jako Kierownik ds. Klientów Kluczowych.

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze