- Piotr Litwin, partner i współzałożyciel Navimo posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Sfinalizował blisko 600 transakcji.
- Jakub Szymanowski partner i współzałożyciel Navimo posiada 6-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa strategicznego oraz wycen nieruchomości, zorientowane na rynek gruntów inwestycyjnych.
Nastały wymagające czasy dla rynku nieruchomości. Cechuje je ograniczona podaż gruntów, mało preferencyjne finansowanie, niestabilność budżetów inwestycyjnych, a także zawirowania w łańcuchach dostaw i tym samym – cenach wykonawstwa. A to wszystko sprawia, że decyzje biznesowe muszą być bardziej przemyślane.
Taka sytuacja stwarza przestrzeń dla rozwoju bardziej dedykowanych usług, które wybiegają poza przyjęte schematy, usług, które w swoim podejściu muszą być maksymalnie elastyczne, gwarantując jednocześnie w pełni profesjonalne podejście oraz utrzymaniu procesu transakcyjnego w pełnej poufności. Ambicją Navimo jest jak najlepiej wpisać się w tak zdefiniowane oczekiwania rynku.
Partnerskie relacje to nie slogan
– Podczas realizacji skomplikowanych procesów doradczych dla najbardziej wymagających klientów, w tym dużych międzynarodowych korporacji, przekonaliśmy się na własnej skórze o prawdziwości stwierdzeń, że „rynek tworzą ludzie”, a „biznes robi się z tymi, których się zna”. Tu szansa na kontynuację współpracy z klientem zawsze będzie zależeć przynajmniej w równiej mierze od umiejętności twardych i branżowego know-how, jak i od zrozumienia indywidualnych potrzeb, zaangażowania, kreatywności i zaufania oraz tzw. flow, które albo się z kimś ma, albo nie – mówi Piotr Litwin, partner i współzałożyciel Navimo.

- Dlatego też zachęceni sukcesami w budowaniu wartościowych i perspektywicznych relacji z klientami oraz zainspirowani przez nich samych uznaliśmy, że to jest czas i miejsce na start biznesu łączącego najwyższe standardy branżowe z „ludzkim pierwiastkiem” jako naszą wartością dodaną. Chcemy udowodnić, że w wykonaniu Navimo partnerskie relacje to realia biznesu, a nie slogan marketingowy – dodaje Piotr Litwin.
Nieruchomość sprzedaje się tylko raz
– Chcemy, aby doradztwo, jakie proponujemy naszym klientom, w możliwie najwyższym stopniu uchwyciło istotę samych nieruchomości. Mamy świadomość tego, że nieruchomość sprzedaje się tylko raz i że jest to proces niemalże tak samo emocjonalny i niepowtarzalny jak np. transakcje na rynku dzieł sztuki. Dla sprzedawcy taka transakcja nierzadko oznacza w kategoriach emocjonalnych rozstanie, dla nabywcy – nadzieję na nowy, lepszy etap życia czy biznesu - tłumaczy Jakub Szymanowski, partner i współzałożyciel Navimo.

- Dlatego każda transakcja powinna być przemyślana w detalach i szyta na miarę. Identyfikujemy się z tak rozumianą specyfiką tego rynku i jesteśmy przekonani, że wciąż istnieje przestrzeń do zagospodarowania w obszarze dedykowanych usług doradczych dla rynku nieruchomości – dodaje Jakub Szymanowski.
Spółka specjalizuje się we wsparciu klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie sprzedaży i zakupu gruntów inwestycyjnych, transakcjach kapitałowych na rynku najmu instytucjonalnego (PRS), dostarczaniu szytych na miarę rozwiązań dla firm o profilu logistycznym i produkcyjnym (obiekty BTO – build-to-suit i BTS – build-to-operate) oraz doradztwie przy ustalaniu lokalizacji dla inwestycji typu data center.

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze