- Dziś branża retail ma zdecydowanie więcej pytań niż odpowiedzi. Stoimy przed ogromnym wyzwaniem jakim jest zaprojektowanie zmian, które będą odpowiedzią na to co dzieje się w otoczeniu społecznym, politycznym czy ekonomicznym biznesu. Wspólnie z członkami Rady Ekspertów patrzymy na przyszłość retailu ambitnie i w gruncie rzeczy nie podzielamy promowanych szeroko wizji przekształcenia centrów w nowoczesne showroomy czy mające dominującą rolę rozrywkową obiekty. Oczywiście – te funkcje będą ważne, może nawet kluczowe, ale nie zastąpią generycznych jakim jest handel i usługi. Jak będzie wyglądał proces zakupu – to już zadanie dla grupy projektowej NextGenLab – bo to, że się zmienia, już widzimy np. na rynkach azjatyckich. Czy na tę zmianę będziemy mieli wpływ, czy dokona się poza nami, zależy już wyłącznie od nas - powiedziała Anna Szmeja, Retail Institute.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (59%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL