Wizerunek marki Levi's w nowych rękach


Od października 2018, zgodnie z globalną strategią marki Levi's, implementowaną na większości rynków, zostaje powołane w Polsce nowe stanowisko – PR Manager Eastern Europe, które objął Mateusza Marczyński.
Mateusz Marczyński jest absolwentem London College of Fashion na kierunku Fashion PR. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Wielkiej Brytanii w centralach Michael Kors i Tommy Hilfiger. Ostatnio pracował w The Walt Disney Company gdzie był odpowiedzialny za kategorie produktów odzieżowych dla marek Disney, Marvel i Star Wars w Europie Centralnej.
Wcześniej marka przez 10 lat współpracowała z Aliganza Fashion Agency. Agencja w ramach swoich kompetencji wewnętrznych zajmowała się tworzeniem strategii marki, działaniami PR, eventami, showroomem, social mediami oraz współpracą z influencerami – od listopada większość działań będzie obsługiwana wewnętrznie w ramach struktur LEVI’S®, z wyjątkiem zewnętrznego showroomu.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.