PARTNERZY PORTALU


Zmiany w zarządzie FBSerwis

Zmiany w zarządzie FBSerwis
Małgorzata Wilczek, nowy członek zarządu FBSerwis, fot. FBSerwis
  • Autor: wnp.pl
  • Dodano: 05 sty 2016 08:23

Rada nadzorcza FBSerwis powołała czterech nowych członków zarządu spółki. Wspólnikami FBSerwis są Ferrovial Services International i Budimex.

Powołani przez radą nadzorczą nowy członkowie zarządu to: Małgorzata Wilczek (dyrektor dywizji facility management), Iwona Frączkowska (dyrektor ds. zasobów ludzkich), Michał Parafiniuk (dyrektor finansowy) i Wojciech Smołka (dyrektor dywizji usługi środowiskowe).

Natomiast dotychczasowy członek zarządu Grzegorz Cioch został powołany na stanowisko wiceprezesa - dyrektora dywizji utrzymania infrastruktury.

- Decyzja ta pokazuje, jak kluczowe dla FBSerwis są obszary, za które odpowiadają nowo powołani członkowie zarządu. Jest to także wyraz uznania dla ich dotychczasowych wysiłków i osiągnięć - skomentował Artur Pielech, prezes FBSerwis.

FBSerwis rozpoczął działalność w 2012 r. Budimex posiada w spółce 49 proc., a Ferrovial pozostałe 51 proc. Działalność FBSerwis obejmuje przede wszystkim utrzymanie infrastruktury, gospodarkę odpadami, a także usługi w zakresie obsługi nieruchomości.

Obecnie FBSerwis realizuje kontrakty na utrzymanie ponad 800 km dróg krajowych i autostrad, odbiera odpady komunalne oraz utrzymuje technicznie obiekty komercyjne i przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1 mln m kw. w całej Polsce.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.70.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!