EPP wzmacnia współpracę z najemcami dzięki technologii


EPP wspólnie z firmą Chainels uruchomił aplikację EPP Connect – narzędzie do współpracy ze społecznością najemców. Dzięki innowacyjnym i użytecznym funkcjom platformy najemcy obiektów handlowych firmy oraz jej zespoły w centrach zyskali dostęp do rozwiązania, które wspiera i usprawnia zarówno działania operacyjne, jak i komunikację. Narzędzie wprowadzane przez EPP wzmocni relacje z najemcami, usprawni przepływ informacji i pozwoli na bieżące otrzymywanie informacji zwrotnych od partnerów biznesowych firmy. EPP Connect jest już dostępne dla najemców EPP w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie i Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, a jego wprowadzenie w całym portfolio przewidziano na I kwartał br.
EPP wspólnie z partnerem technologicznym Chainels, uruchomiło nową platformę cyfrową EPP Connect, aby rozwinąć współpracę z najemcami i uczynić ją jeszcze łatwiejszą, szybszą i bardziej efektywną. Platforma działa z poziomu przeglądarki internetowej oraz w formie aplikacji do pobrania w Google Play lub App Store. Aplikacja pomaga skutecznie zarządzać szerokim zakresem działań związanych z operacjami centrów handlowych. EPP Connect może być wykorzystywane przez menedżera sklepu lub jego pracowników do kontaktu z zespołem centrum handlowego i szybkiego otrzymywania ważnych komunikatów. Korzystając z jednej, łatwej w obsłudze platformy, najemcy mogą zgłaszać prośby do dyrekcji centrum handlowego i być na bieżąco ze wszystkimi istotnymi informacjami, wydarzeniami, alertami i pracami konserwacyjnymi w obiekcie.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (73%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.