PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Askana robi krok w stronę digitalizacji

Galeria Askana robi krok w stronę digitalizacji
Aplikacja mobilna Galerii Askana
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 cze 2020 14:23

Galeria Askana wprowadza aplikację na urządzenia mobilne i robi krok w stronę digitalizacji centrum handlowego – szansy na odbudowę lojalności klientów po okresie pandemii. Aplikacja Galerii Askana działa na kilku poziomach: dostarcza korzyści klientom, najemcom i wspomaga marketing centrum handlowego.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 cze 2020 14:23

 

Aplikacja oferuje wiele ciekawych rozwiązań w dobie odradzania się konsumpcji w centrach handlowych po okresie pandemii. Klienci nie tylko mają wgląd w ofertę sklepów przez telefon, ale również mogą skorzystać z usługi click & collect, czyli zamówić produkt i odebrać go w sklepie. Ponadto na użytkowników aplikacji mobilnej Galerii Askana czekają: promocje, rabaty i program lojalnościowy – punkty zbierane za aktywność można wymieniać na nagrody. Z kolei najemcy zyskują wygodną formę publikacji swoich ofert, mogą tworzyć kampanie i śledzić ich efekty w czasie rzeczywistym: liczbę klientów, którzy wchodzą w interakcje, np. odwiedzając sklep po obejrzanej kampanii – całość mierzona jest technologią sensorową. Aplikacja umożliwia również najemcom tworzenie kampanii promocyjnych i zarządzanie nimi oraz oferuje personalizowane miesięczne raporty z wykonanych działań.

 – Aplikacja mobilna Galerii Askana stymuluje odwiedzalność i obroty w sposób bardzo prosty i intuicyjny. Klienci Galerii Askana zyskują narzędzie, dzięki któremu mają ciągły dostęp do oferty obiektu, mogą śledzić nowości, rezerwować produkty i dzięki temu planować wizytę w Galerii Askana. Natomiast najemcy otrzymują dodatkową możliwość wspomagania sprzedaży w sklepach – zauważa Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager.

Aplikacja mobilna Galerii Askana to część usługi C-RTM oferowanej przez CREAM Property Advisors.   Zadaniami C-RTM, czyli CREAM Real Time Marketing w aktualnej sytuacji rynkowej są: skuteczna komunikacja z klientami m.in. o bezpieczeństwie przestrzeni zakupowej, podniesienie konwersji wizyt na zakupy, wykorzystanie i wzmocnienie efektu ROPO (research online, purchase offline), stworzenie nowych możliwości w zakresie marketingu z uwzględnieniem digitalizacji centrum i współpracy z najemcami w zakresie tworzenia oferty centrum. – Digitalizacja, jak pokazała pandemia, to konieczność i narzędzie komunikacji z klientem niezbędne w naszych czasach. Dostrzegliśmy jej potencjał, wprowadziliśmy i rozwijamy ją w Galerii Askana, a teraz oferujemy innym obiektom. To część naszej strategii marketingowej i innowacyjnego podejścia do zarządzania centrami handlowymi – dodaje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.184.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!