PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Inwestycje w przyszłość. Oto wnioski z European Start-up Days 2019

Inwestycje w przyszłość. Oto wnioski z European Start-up Days 2019
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 maj 2019 08:22

Jak technologie zmieniają świat? Jak powinna być zarządzana nowa firma 4.0? Jakich kompetencji będzie potrzebować biznes w przyszłości? Na te i inne pytania szukali odpowiedzi uczestnicy czwartej edycji European Start-up Days, wydarzenia dedykowanego młodym biznesom, które towarzyszyło XI edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 maj 2019 08:22

Podczas drugiego dnia European Start-up Day tematem wiodącym była sztuczna inteligencja, która, jak wynika z dyskusji w ramach sesji „Uwaga, sztuczna inteligencja”,  daje obecnie olbrzymie możliwości, ale zarazem rodzi istotne pytania i wyzwania.

– Sztuczna inteligencja rozwija się dzięki olbrzymiej ilości dostępnych danych i praktycznie nieograniczonej komputerowej mocy obliczeniowej – stwierdził Mark Loughran, dyrektor generalny Microsoft Polska. – Obecnie mamy już wszystkie narzędzia konieczne do powszechnego stosowania sztucznej inteligencji, a ich wykorzystanie zależy tak naprawdę tylko od naszej woli. To społeczeństwa i rządy muszą odpowiedzieć sobie na pytanie, jak dużo danych chcą udostępniać i zaufać algorytmom – zaznaczył. Jak zauważył, szczególnie obiecujące możliwości istnieją w medycynie i ochronie zdrowia, a jednocześnie występują tu szczególnie wrażliwe dane. – Są też dziedziny, jak rolnictwo, które pod tym względem są dużo mniej kontrowersyjne. Chodzi więc o zrównoważenie udostępniania osobistych danych z bezpieczeństwem i w nadchodzących latach czeka nas dużo debaty na ten temat – dodał szef Microsoft Polska.

Drugiego dnia odbyła się także sesja poświęcona najnowszym trendom w marketingu, w tym rosnącej roli influencerów w promocji marek.

Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska, podczas panelu „Digital marketing” zwrócił uwagę, że obok płatnych influencerów mamy bezpłatnych konsumentów, którzy też są influencerami. – Niestety spadło ich zaufanie do marek. Marki chciałyby wejść w dialog z klientami. Większość jednak zamiast słuchać, podsłuchuje ludzi – komentował Krauze.

– Influencer to medium samo w sobie. Są osoby, które tworzą dwugodzinne treści codziennie, zmieniając tym samym relację z konsumentem. Komunikacja jest stała, dzięki czemu obserwatorzy wiedzą o danym influencerze wszystko: czy ma kota, co jadł na śniadanie – dodał Bartek Sibiga, szef DDOB. Jak zaznaczył, ciągły kontakt z konsumentem sprawia, że influencerzy są bardziej wiarygodni. – Ludzie uważają, że warto podążać za osobami, które mają ponad 1 mln followersów. Warto również je naśladować. Te mechanizmy sprawiają, że autentyczność influencerów jest jeszcze większa. Siła influencerów będzie rosła, dopóki social media będą się rozwijać – przewidywał Sibiga.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.172.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!