PARTNERZY PORTALU


Marcin Gaweł, MarketLab: Dzięki pozyskaniu inwestora planujemy ekspansję

Marcin Gaweł, MarketLab: Dzięki pozyskaniu inwestora planujemy ekspansję
Marcin Gaweł, dyrektor handlowy Automatycznych Sklepów Marketlab, fot. mat. prasowe
  • Autor: Marta Rogacewicz
  • Dodano: 14 lip 2021 12:19

Marcin Gaweł, dyrektor handlowy Automatycznych Sklepów Marketlab, firmy, która była jednym ze zwycięzców PropTech Festival 2020 organizowanego przez PropertyNews, opowiada o pozyskaniu inwestora, planach na rozwój oraz o tym, jak pandemia wpłynęła na zainteresowanie sklepami automatycznymi.

  • Autor: Marta Rogacewicz
  • Dodano: 14 lip 2021 12:19

W ramach projektu Marketlab działają już m.in. sklepy automatyczne sieci Carrefour. Ile produktów może znaleźć się w MarketLab? Ile trwa proces uruchamiania takiej placówki?

W Sklepie Automatycznym MarketLab może znaleźć się nawet kilkaset SKU. Proces instalacji takiego sklepu realizowany jest w jeden, maksymalnie 2 dni. Jest to więc czas nieporównywalnie krótszy niż inwestycja w tradycyjny punkt handlowy. Chciałbym podkreślić również mobilność takiego rozwiązania. Sklep automatyczny można relokować, poświęcając na to czas podobny do tego, przeznaczonego na wdrożenie sklepu w zupełnie nowej lokalizacji. Daje to niezmierną elastyczność w prowadzeniu biznesu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Współpracują Państwo z Carrefourem w projekcie Samoobsługowy Carrefour Express. Ile takich samoobsługowych sklepów działa obecnie?

W projekcie dla Carrefour wdrożyliśmy 2 sklepy, oba zlokalizowane w miejscach o charakterystyce dużego natężenia przepływu strumieni ludzkich.

Czy są plany na wprowadzenie kolejnych punktów?

Co do planów na przyszłość - dzięki pozyskaniu inwestora dla naszego przedsięwzięcia mamy możliwość ekspansji na nowe rynki oraz możliwość prowadzenia badań i rozwoju produktów. Nieustannie pracujemy nad wprowadzeniem coraz lepszych rozwiązań, wnikliwie obserwując trendy rynkowe w handlu i zmieniające się preferencje konsumentów. O nowych produktach będziemy informować na bieżąco. 

Pierwszy Samoobsługowy Carrefour Express wystartował w 2019 roku.
Jakie informacje o sposobie robienia zakupów przez klientów uzyskali Państwo w tym czasie? Jakie rozwiązania się sprawdziły a co Państwo modyfikowali?

Pozyskaliśmy wiele ciekawych informacji, jednak większość z nich stanowi nasze know- how i/ lub jest objęte tajemnica handlową. Mogę obiecać jedynie, że całą tę wiedzę będziemy skrupulatnie wykorzystywać, aby jeszcze bardziej udoskonalać usługi MarketLab. Z ciekawostek - mogę powiedzieć, że widzimy dużą skłonność naszych rodzimych konsumentów do testowania na sobie, różnych rozwiązań automatyzujących handel i obsługę. Konsumenci cenią sobie również anonimowość zakupów które zapewnia nasz sklep automatyczny, doceniają rozwiązania które ułatwiają im codzienne funkcjonowanie w przeciwieństwie do tych, które wymagają uprzednich rejestracji, zalogowania do aplikacji lub innych elementów w procesie zakupu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.212.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!