PARTNERZY PORTALU


Mirror Investment: Obok lustra nie przejdzie się obojętnym

Mirror Investment: Obok lustra nie przejdzie się obojętnym
Marcin Trzciński, prezes Mirror Investment, fot. mat. prasowe
  • Autor: Marta Rogacewicz
  • Dodano: 22 lip 2021 16:14

Mirror Investment zajmuje się produkcją luster interaktywnych, pozwalających na wyświetlanie treści multimedialnych oraz analizowanie zachowania klientów. Marcin Trzciński, prezes firmy, opowiada o tym, jak pandemia wpłynęła na rozszerzenie działalności. Mirror Investment było jednym z laureatów konkursu PropTech Festival 2020 organizowanego przez portal PropertyNews.

  • Autor: Marta Rogacewicz
  • Dodano: 22 lip 2021 16:14

W nieruchomościach komercyjnych Państwa lustra pozwalają m.in. na wyświetlanie komunikatów i treści reklamowych. W jaki sposób można jeszcze je wykorzystać?

Nasze lustra mają szereg zastosowań, można na nich wyświetlać różne treści.  W okresie pandemii lustro może służyć do przypominania o wprowadzonych obostrzeniach.

Warto pamiętać, że chociaż lustro kojarzy się z łazienką, to ma wszechstronne zastosowanie. Nasze lustro wykorzystane w przymierzalni może służyć nie tylko do przejrzenia się w nim, ale także do zaproponowania innych produktów lub stworzenia określonej atmosfery. Przykładowo ktoś, kto przymierza ubrania w sklepie górskim, może widzieć, jak w lustrze wyświetla się film o chodzeniu po górach. To ma ważny aspekt psychologiczny, gdyż pokazuje potencjalnemu klientowi czego jeszcze może potrzebować do swojej wyprawy.  

Nasze lustra mogą również pozyskiwać metadane. Nie przetwarzamy wizerunku tylko parametry biometryczne danej sylwetki i rysów twarzy, co pozwala nam z dużym prawdopodobieństwem określić np. wiek i płeć danej osoby. Co więcej, na podstawie tych cech możemy stwierdzić, że osoba, która kilka minut temu oglądała buty na dziale obuwniczym, jest tą samą osobą która ogląda teraz spodnie. Dzięki temu, tworząc odpowiedni skrypt, możemy tej osobie wyświetlić krótką reklamę obuwia, a potem spodni. Dodam, że to nasz klient, jako dostawca treści, decyduje o tym, co i komu będzie wyświetlone. Może ustalić, że inne reklamy wyświetlą się osobom w wieku 20-35 lat, a inne powyżej 50 lat.

Lustro jest dobrym nośnikiem reklamowym, przyciąga wzrok,  i dzięki temu większość ludzi nie przejdzie obok niego obojętnie i chociaż na chwilę zerknie. Należy jednak pamiętać, że nie można wyświetlać tylko reklam, ponieważ klienci stracą zainteresowanie. Warto je przeplatać np. z informacjami o promocjach i kontentem neutralnym, jak np. prognoza pogody. Należy dopasować również czas trwania takiej emisji do jej miejsca. Dłużej potrwa reklama wyświetlana w centrum handlowym, krócej w lustrze w łazience w pokoju hotelowym.

Czy Państwa lustra można wykorzystywać tylko w projektach handlowych?

Nie, pandemia wymusiła na nas szersze spojrzenie. Wiele projektów w centrach handlowych zostało zawieszonych lub przesuniętych, gdyż ciężko było zdecydować o takiej inwestycji w momencie, kiedy duża część galerii była zamknięta. Nasze lustra mają szereg zastosowań, można umieścić je tak naprawdę, w każdej przestrzeni publicznej.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.203.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!