PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Pandemia przyśpiesza wdrożenie PropTechu w biurach

Pandemia przyśpiesza wdrożenie PropTechu w biurach
Renata Hartle, manager ds. strategii flex office i rozwiązań technologicznych w Colliers International, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 sie 2020 11:15

PropTech oraz smart rozwiązania dla nieruchomości od kilku lat wkraczają do coraz większej liczby budynków. Jednak do tej pory tradycyjny rynek nieruchomości adaptował nowinki technologie w dość umiarkowanym tempie. Pandemia COVID-19 zdecydowanie przyspieszyła te zmiany, kreując nowe potrzeby i styl pracy.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 sie 2020 11:15

 - W obecnej sytuacji, kiedy istnieje konieczność zachowania dystansu społecznego, aplikacja znacznie to ułatwia – za jej pomocą office manager może np. wyłączyć poszczególne pomieszczenia i stanowiska pracy z użytku. Zaś w przypadku wykrycia zakażenia u któregoś z pracowników, system umożliwia szybkie zidentyfikowanie miejsc, w których chory przebywał i osób, z którymi miał kontakt - zauważa Renata Hartle.

Społeczność

Pandemia z czasem odpuści, a do biurowców wróci życie i wraz z nim potrzeba integracji i budowania zaangażowanej społeczności. Aplikacje stwarzają tutaj duże pole do popisu. Ułatwiają komunikowanie wszelkiego rodzaju eventów, spotkań, warsztatów i dodatkowych atrakcji, które organizują zarówno najemcy, jak i zarządcy budynków. Wbudowana funkcja czatu pozwoli również na łatwy przepływ informacji pomiędzy pracownikami biurowca. Aplikacja stanie się też swojego rodzaju kompendium wiedzy o budynku i obowiązujących w nim procedurach, ponieważ będzie można w niej zamieścić wszystkie potrzebne informacje, które będą zawsze pod ręką.

Workplace

Aplikacje budynkowe pomagają też w kreowaniu idealnego miejsca pracy, gdzie komfort ma obok bezpieczeństwa największe znaczenie. Dzięki nim nawigacja po biurze i budynku będzie łatwa także dla nowych pracowników – wskaże drogę do konkretnej sali, restauracji czy sklepu, nie tylko w biurowcu, ale także poza nim. Za pomocą telefonu zarezerwujemy też wybrane pomieszczenie na spotkanie, ustawimy temperaturę czy zamówimy posiłek w biurowej kantynie i za niego zapłacimy.

Office App

Jak opowiada Renata Hartle, takie narzędzia nabierają jeszcze większego znaczenia obecnie, kiedy zmagamy się z pandemią COVID-19. Firmy muszą spełniać restrykcyjne procedury, aby ich siedziby były bezpieczne dla pracowników i zapewniały ciągłość działalności biznesowej. 

- Dlatego w Colliers zdecydowaliśmy się na wdrożenie aplikacji Office App we własnym biurze, a teraz oferujemy ją również naszym klientom. Aby dokonać najlepszego wyboru przeprowadziliśmy wieloetapową analizę światowego rynku proptech, w ramach której Office App został oceniony jako jedna z najbardziej zaawansowanych platform do kompleksowego zarządzania biurem. Rozwiązanie funkcjonuje już w wielu europejskich biurowcach, m.in. w Holandii, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Niemczech, a od teraz również w Polsce - dodaje.

Aplikacja posiada blisko 70 funkcjonalności. Zakres jej działania jest indywidualnie ustalany na podstawie potrzeb najemców i możliwości technologicznych nieruchomości, a także dostosowywany do strategii klienta.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.97.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!