Patriotyczna aplikacja pomoże rodzimym firmom w walce o klienta


Patriotyczna aplikacja Pola chce rozwijać się na rynku. Zamiast do zagranicznej sieci kawiarni ma wskazać drogę do najbliższej kawiarni z polskim właścicielem. Podobnie w przypadku restauracji, noclegów, czy usług fryzjerskich - pisze natemat.pl.
Już ponad 280 tys. użytkowników telefonów korzysta z funkcji odczytywania informacji kodów kreskowych. Od listopada przeskanowano już ponad 3 mln produktów. Baza danych Poli zawiera opis 1500 firm, producentów żywności, napojów i innych produktów. Podpowiada, które produkty są polskie i ich producenci mają polskich właścicieli, a które jedynie przebierają się w biało-czerwone barwy.
Algorytm Poli przyznaje swoiste punkty za pochodzenie, dokładniej produkowanie w Polsce, zatrudnianie polskich pracowników i poziom inwestycji w naszym kraju. Programem miały zainteresować się już zagraniczne firmy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0