PARTNERZY PORTALU

Polskie filmy handlowe lubią innowacje?

Polskie filmy handlowe lubią innowacje?
fot. Pixabay
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 23 sie 2019 15:38

Sklepy bezobsługowe to dodatkowa forma sprzedaży. Zwłaszcza w przypadku ludzi młodych i zabieganych z dużych miast. To nie jest tak, że handel bez tego nie będzie istniał. Jest to dodatkowy punkt sprzedaży tak, jak sklepy na stacjach benzynowych. Z tą różnicą, że stacji benzynowej nie można postawić wszędzie - mówi Sebastian Starzyński, Prezes ABR SESTA i TakeTask.

W Polsce pojawiają się już pierwsze sklepy bezobsługowe, bez kasjerów. W naszym kraju stanowią one nowość, jednak na wybranych rynkach zagranicznych funkcjonują już od jakiegoś czasu

Zdaniem prezesa ABR Sesta, dzięki sklepom bezobsługowym mamy dostęp do podstawowych produktów w niestandardowych godzinach, np. w nocy czy w święta.

- Wśród części polskich retailerów panuje przekonanie, że inwestycja Amazon w sklepy bezobsługowe nie była uzasadniona ekonomicznie. Cechą polskiego retail’u jest to, że nie lubi eksperymentować z nowymi technologiami. Polski handel jest rozdrobiony, a co za tym idzie, budżety na innowacje poszczególnych sieci są relatywnie niewielkie. Spodziewamy się sytuacji, w której sieci obecne w Polsce będą bacznie przyglądać się liderom innowacji. Będą uczyć się na błędach konkurentów, a dokładniej na poprawkach, które wprowadzają liderzy innowacji - mówi. 

Czytaj więcej na DlaHandlu.pl

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.97.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!