Wish się zwija? Wartość serwisu wyceniano nawet na 20 mld dol. Dziś pozostały cienie tamtych kwot. Co się wydarzyło z Wish, serwisem e-commerce uważanym za największy sukces Polaków w tym sektorze?
- Wish to amerykańska platforma sprzedaży online, która łączy transakcje sprzedających i kupujących. Platforma została założona w 2010 r.
- Za sukcesem Wish stał m.in. jego założyciel, Polak, Piotr Szulczewski.
- W najlepszym okresie dla wartości biznesu Wish, Piotr Szulczewski kontrolował 20 proc. akcji firmy ContextLogic, która rozwijała Wish.
- Logo firmy Wish widniało nawet na koszulkach koszykarzy Los Angeles Lakers.
- Z czasem Szulczewski odsprzedawał pakiety akcji.
- Dziś, jak informuje cyfrowa.rp.pl, zostałby z mało wartościowymi papierami.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (70%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze