Kraków zmienia oblicze


Kraków jako jedno z pierwszych dużych miast w Polsce intensyfikuje prace nad wprowadzeniem uchwały krajobrazowej. Wiadomo już, że z miasta zniknie wiele wolnostojących nośników reklamowych, ulegną zmianie wymiary szyldów, a tablice kierunkowe i informacyjne zostaną zunifikowane.
Reklama na siatkach remontowo-budowlanych będzie wciąż pełniła swoją dotychczasową rolę, jednak będzie musiała spełniać wytyczne wskazane w uchwale.
raków słynie ze swoich zabytków, w tym pięknych kamienic w obrębie ścisłego centrum. Jeszcze kilka lat temu wiele z nich nie wyglądało najlepiej. Elewacje były odrapane, dachy przeciekały, a właścicielom brakowało funduszy na renowację, pomimo dofinansowań przeznaczanych na ten cel. Jednak dzięki możliwości eksponowania przekazów reklamowych na siatkach remontowo-budowlanych udało się zrewitalizować wiele budynków. Z reklam umieszczonych na 8 remontowanych kamienicach na Rynku Głównym właściciele nieruchomości otrzymywali na dokończenie prac miesięcznie kwoty na poziomie 170 tysięcy zł. Do samego Urzędu Miasta co miesiąc wpływały ok. 74 tysiące zł z tytułu opłaty reklamowej.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.