Najpierw flagowy salon, potem centrum R&D - tak Huawei inwestuje w Polsce


Chińska firma Huawei zaprezentowała w poniedziałek pierwszy flagowy salon firmy w Europie Środkowo-Wschodniej: Huawei Experience Store w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Firma rozważa również utworzenie w Polsce centrum badawczo-rozwojowego.
O planach uruchomienia nowego centrum R&D, w którym mogłyby być prowadzone prace nad nowymi technologiami i produktami, wspomniał prezes Huawei Consumer Business Group na Europę Środkowo-Wschodnią i kraje nordyckie Wang Yanmin. Więcej informacji na temat planowanego ośrodka badawczo-rozwojowego koncern zamierza ujawnić po otwarciu warszawskiego Huawei Experience Store, które odbędzie się w dniach 15-16 grudnia.
Utrzymany w stylistyce drewna i kamienia sklep Huawei Experience Store podzielony został na trzy strefy: demonstracyjno-wystawową, konferencyjną oraz tzw. concierge, gdzie odbywa się sprzedaż i serwis produktów. Podobny wzór "domu marki" ma być stosowany również w innych placówkach firmy w regionie.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Huawei swój pierwszy ośrodek R&D w Polsce uruchomił wspólnie z Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym na początku 2016 roku. W Centrum Innowacji PCSS-Huawei prowadzone są prace nad rozwojem rozwiązań chmurowych. Na całym świecie chiński koncern posiada 16 centrów R&D, m.in. w Chinach, Niemczech, Szwecji, Rosji, Indiach i Stanach Zjednoczonych.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.