- Projekty powstałe w wyniku rewitalizacji są bardzo atrakcyjne dla najemców. Jeśli budynek ma ciekawą historię, a my w procesie marketingu odpowiednio ją "sprzedamy", będzie przyciągała klientów. Przede wszystkim jednak budynek musi być dobrze zaprojektowany i oferować szereg funkcji – powiedziała Monika Hryniewicz, Head of Leasing, OPG Property Professionals.

Dużym zainteresowaniem, już na wstępnym etapie przedsięwzięcia, cieszy się inwestycja w Stoczni Cesarskiej. - Ludzie przychodzą do nas i pytają, jakie mamy plany. Pytają o funkcje gastronomiczne, handlowe, biura. Są wyraźnie zainteresowani obiektem. Jednak, by zachęcić najemcę do wybrania tego obiektu piękna historia nie wystarczy. Wszystko musi mieć swój sens - powiedział Gerard Schuurman, dyrektor, projektu Stoczni Cesarskiej.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL