Polska marka odzieży sportowej sukcesywnie powiększa swoją sieć sprzedaży w kraju, a od 2015 roku, przygotowuje się do otwarcia pierwszych salonów własnych także poza granicami kraju. Plany rozwoju marek 4F i 4Faces w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, zaprezentują przedstawiciele firmy OTCF S.A. podczas Shopping Center Forum 2015.
W ubiegłym roku, szykując się do udziału w SCF, Wojciech Mikulski, członek zarządu Spółki OTCF informował, że firma analizuje sytuację geopolityczną dla zminimalizowania ryzyka biznesowego, związanego z ekspansją zagraniczną. Obecnie, nie tylko OTCF przekształciło się w Spółkę Akcyjną, ale też otwarcie komunikuje plany budowy sieci sprzedaży detalicznej poza granicami kraju.
Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze