AGIS rozwija nową koncepcję usług FM


Jedną z nowych usług, na jakich koncentruje się od kilku miesięcy firma AGIS, jest budowanie zaplecza serwisu rozproszonego. Polega on na wyjazdach mobilnych ekip w ustalonych interwałach. Dotyczy głównie banków oraz sieci handlowych i operatorów telefonii komórkowej.
• Sukces usług FM świadczonych przez AGIS w biurowcach i w parkach logistycznych polega na zatrudnieniu pracowników z dużym doświadczeniem, którzy - od momentu startu budynku do chwili usunięcia usterek wynikających z zaniedbań okresu inwestycyjnego - gwarantują w późniejszych latach bezproblemową eksploatację instalacji i urządzeń.
• Przeprowadzane przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne na zlecenie przyszłego właściciela audyty stanu technicznego budynków wystawionych na sprzedaż wymagają od służb firmy AGIS dużej wiedzy merytorycznej.
Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl
• Dużym zleceniem, jakie realizuje firma AGIS Management Group w zakresie usług serwisu mobilnego, jest obsługa sieci handlowej Auchan na terenie całej polski. Pod opieką AGIS znajduje się około 50 supermarketów i hipermarketów.
Przez ostatnie lata firma AGIS koncentrowała się głównie na realizacji usług FM w budynkach stacjonarnych, czyli w biurowcach i parkach logistycznych.
- Zakres tych usług jest o tyle prostszy, że opierał się na stałej ekipie techników i nadzorze wspieranych przez specjalistyczne firmy podwykonawców, których zatrudniamy do przeprowadzania przeglądów konserwacyjnych z uwagi na wymagane kwalifikacje i wymogi gwarancyjne - opisuje Jerzy Szulc, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu AGIS Management Group.
Czytaj też: AGIS z ofertą skrojoną na miarę potrzeb
Sukces takich projektów polegał głównie na zatrudnieniu pracowników z dużym doświadczeniem, którzy - od momentu startu budynku do chwili usunięcia usterek wynikających z zaniedbań okresu inwestycyjnego - gwarantowali w późniejszych latach bezproblemową eksploatację instalacji i urządzeń.
Jak nie dać argumentów kupującemu do obniżenia ceny
- Dodatkowym czynnikiem mobilizującym dla naszych służb technicznych jest doprowadzenie do takiego stanu technicznego instalacji w budynku, aby w momencie zapewnionej komercjalizacji i decyzji o jego sprzedaży, nie dać żadnych argumentów kupującemu do obniżenia ceny - podkreśla Jerzy Szulc.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.