PARTNERZY PORTALU


AGIS rozwija nową koncepcję usług FM

AGIS rozwija nową koncepcję usług FM
Czynnikiem mobilizującym dla naszych służb technicznych jest doprowadzenie do takiego stanu technicznego instalacji w budynku, aby w momencie zapewnionej komercjalizacji i decyzji o jego sprzedaży, nie dać żadnych argumentów kupującemu do obniżenia ceny - podkreśla Jerzy Szulc, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu AGIS Management Group.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 mar 2021 16:59

Jedną z nowych usług, na jakich koncentruje się od kilku miesięcy firma AGIS, jest budowanie zaplecza serwisu rozproszonego. Polega on na wyjazdach mobilnych ekip w ustalonych interwałach. Dotyczy głównie banków oraz sieci handlowych i operatorów telefonii komórkowej.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 mar 2021 16:59

• Sukces usług FM świadczonych przez AGIS w biurowcach i w parkach logistycznych polega na zatrudnieniu pracowników z dużym doświadczeniem, którzy - od momentu startu budynku do chwili usunięcia usterek wynikających z zaniedbań okresu inwestycyjnego - gwarantują w późniejszych latach bezproblemową eksploatację instalacji i urządzeń.

• Przeprowadzane przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne na zlecenie przyszłego właściciela audyty stanu technicznego budynków wystawionych na sprzedaż wymagają od służb firmy AGIS dużej wiedzy merytorycznej.

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Dużym zleceniem, jakie realizuje firma AGIS Management Group w zakresie usług serwisu mobilnego, jest obsługa sieci handlowej Auchan na terenie całej polski. Pod opieką AGIS znajduje się około 50 supermarketów i hipermarketów.

 

Przez ostatnie lata firma AGIS koncentrowała się głównie na realizacji usług FM w budynkach stacjonarnych, czyli w biurowcach i parkach logistycznych.

- Zakres tych usług jest o tyle prostszy, że opierał się na stałej ekipie techników i nadzorze wspieranych przez specjalistyczne firmy podwykonawców, których zatrudniamy do przeprowadzania przeglądów konserwacyjnych z uwagi na wymagane kwalifikacje i wymogi gwarancyjne - opisuje Jerzy Szulc, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu AGIS Management Group.

Czytaj też: AGIS z ofertą skrojoną na miarę potrzeb

Sukces takich projektów polegał głównie na zatrudnieniu pracowników z dużym doświadczeniem, którzy - od momentu startu budynku do chwili usunięcia usterek wynikających z zaniedbań okresu inwestycyjnego - gwarantowali w późniejszych latach bezproblemową eksploatację instalacji i urządzeń. 

Jak nie dać argumentów kupującemu do obniżenia ceny 

- Dodatkowym czynnikiem mobilizującym dla naszych służb technicznych jest doprowadzenie do takiego stanu technicznego instalacji w budynku, aby w momencie zapewnionej komercjalizacji i decyzji o jego sprzedaży, nie dać żadnych argumentów kupującemu do obniżenia ceny - podkreśla Jerzy Szulc.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!