PARTNERZY PORTALU


AGIS wkroczy na rynek hotelowy

AGIS wkroczy na rynek hotelowy
Zakładamy, że po pandemii i otwarciu ponownym hoteli wszyscy będą szukać rozwiązań dotyczących realizacji usługi technicznej - tłumaczy Jerzy Szulc, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu AGIS Management Group.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2021 09:52

AGIS Management Group zadebiutuje w sektorze hotelowym. Firma rozmawia z siecią hoteli w Warszawie. - Zakładamy, że po zakończeniu pandemii i otwarciu ponownym hoteli wszyscy będą szukać rozwiązań dotyczących realizacji usługi technicznej - tłumaczy Jerzy Szulc, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu AGIS Management Group.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2021 09:52
  • AGIS Management Group od roku starała się nawiązać współpracę z hotelami. Rozmowy z siecią hoteli w Warszawa mają się zakończyć pod koniec kwietnia.
  • Hotele w pandemii zatrudniają firmy sektora FM w minimalnym zakresie, czyli do wykonywania wymaganych przepisami serwisów urządzeń i instalacji oraz okresowych wizyt mobilnych ekip techników.
  • W ostatnim okresie AGIS zatrudniła od 20 do 30 proc. pracowników z branży hotelowej, którzy zostali zredukowani przez pracodawcę lub sami odeszli z branży z powodu niepewności i braku perspektyw.

 Wychodząc naprzeciw swojej strategii dotyczącej rozszerzania usług w zakresie obsługi technicznej o kolejny rodzaj nieruchomości AGIS Management Group podjęła wyzwanie dotyczące obsługi technicznej hoteli.

– Od roku nasze starania w tym zakresie z powodu pandemii i odkładania otwarcia nowych hoteli były skazane na zawieszanie usług w tych nieruchomościach. Pojawiło się jednak zielone światło paradoksalnie spowodowane długotrwałym zamknięciem usług hotelowych w wyniku trwającego zagrożenia wirusem covid 19 – tłumaczy Jerzy Szulc, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu AGIS Management Group.

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak dodaje, hotele kierując się kryteriami ekonomicznymi, ograniczają koszty tych usług do zatrudniania firm sektora FM w ograniczonym, minimalnym zakresie. Sprowadza się to jedynie do wykonywania wymaganych przepisami serwisów urządzeń i instalacji oraz okresowych wizyt mobilnych ekip techników sprawdzających stan techniczny wraz z kontrolą ustawień i parametrów adekwatnych do potrzeb i warunków atmosferycznych.

– Firma AGIS Management Group podjęła rozmowy wykonywania usługi w tym zakresie z siecią hoteli w Warszawie. Finalne zakończenie rozmów zakładamy na koniec kwietnia. Liczymy się z zapytaniami w tym zakresie od innych sieci hotelowych, które - z informacji jakie posiadamy z rynku - kierując się krótkotrwałym efektem ekonomicznym pozbyły się stałej obsługi technicznej. Zakładamy więc, że po zakończeniu pandemii i otwarciu ponownym hoteli wszyscy będą szukać rozwiązań dotyczących realizacji usługi technicznej - przyznaje Jerzy Szulc.

Wiceprezes podkreśla, że reaktywacja zatrudnienia własnych ekip będzie bardzo trudna z powodu braku wykwalifikowanych pracowników.

- W ostatnim okresie od około 20 proc. do 30 proc. pracowników zatrudnionych w firmie AGIS pochodziło właśnie z branży hotelowej. Zostali zredukowani przez pracodawcę lub sami odeszli z branży z powodu niepewności i braku perspektyw spowodowanych przedłużającym się zamknięciem branży hotelowej - wyjaśnia Jerzy Szulc, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu AGIS Management Group.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.98.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!