PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

C&W docenione

C&W docenione
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 paź 2019 15:17

Cushman & Wakefield zajęła 3. miejsce w plebiscycie 10-lecia konkursu PRCH Retail Awards, w którym uhonorowano firmy mające największy wpływ na rozwój rynku powierzchni handlowych w Polsce w ciągu ostatniej dekady. Dodatkowo, zespół zarządzający CH Złote Tarasy otrzymał wyróżnienie za kampanię pt. „A Ty co dasz od siebie w te święta?”.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 paź 2019 15:17

- Przede wszystkim dziękujemy za oddane głosy. Dla firmy świadczącej usługi doradztwa na rynku handlowym zajęcie trzeciego miejsca w plebiscycie, w którym znalazło się wiele firm deweloperskich i inwestorów, jest naprawdę ogromnym wyróżnieniem. Oznacza to, że jesteśmy potrzebni, a nasza praca jest doceniania – odbierając nagrodę powiedziała Joanna Kłusek, Partner, Dyrektor ds. powierzchni handlowych w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield.

- To było fantastyczne 10 lat działalności na rynku powierzchni handlowych, za które chciałabym podziękować naszym partnerom biznesowym – dodała Magdalena Gniazdowska, Associate w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

W tegorocznej, jubileuszowej edycji konkursu, jurorzy rozpatrzyli rekordową liczbę zgłoszeń (116) w 19 kategoriach. Złote wyróżnienie za kampanię „A Ty co dasz od siebie w te święta?” realizowaną od połowy listopada do końca grudnia w 2018 roku w warszawskich Złotych Tarasach, odebrała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

- Niezwykłe jest docenienie projektu niekomercyjnego, gdyż nagrodzona kampania Złotych Tarasów „A co Ty dasz od siebie w te święta?” to kampania misyjna, która w przedświątecznej gorączce zakupowej, zwracała uwagę na wartości, o które niezwykle trudno w dzisiejszym, zabieganym świecie. Czas, bliskość i empatia to trzy słowa, które odgrywały główną rolę w naszym projekcie. Wyniki kampanii wskazują, że każdy mieszkaniec Warszawy spotkał się z tym przekazem średnio siedem razy, więc mamy nadzieję, że dzięki temu, wielu z nich udało się znaleźć czas dla siebie i bliskich lub pomóc potrzebującym. Złote Tarasy to bijące serce stolicy i cieszymy się, że tą kampanią udało się nam skraść zarówno serca mieszkańców stolicy, jak i jurorów – podsumowuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.111.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.