PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Colliers zachęca do pozostania w domu

Colliers zachęca do pozostania w domu
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 kwi 2020 11:34

Temat koronawirusa zdominował media oraz portale społecznościowe. Z każdej strony płyną komunikaty oraz zachęty do pozostawania w domu dla wspólnego bezpieczeństwa. Colliers International postanowiła włączyć się do akcji i wyjść do sieci z kampanią „Stay at home! Stay united”, której celem jest zachęcenie ludzi do zsolidaryzowania się i pozostania w domach. M.in. w ten sposób możemy wesprzeć walkę z koronawirusem.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 kwi 2020 11:34

Colliers International w trosce o zdrowie swoich pracowników oraz klientów od połowy marca wdrożyła tryb pracy zdalnej. Jako że firma już od 8 lat pozwala swoich pracownikom na pracę z domu, technologiczne oraz mentalne przestawienie na nowy tryb pracy nastąpiło błyskawicznie.

- Mimo szybkiego przestawienia się naszych pracowników na zdalny tryb pracy, nowa sytuacja jest wyzwaniem dla nas wszystkich. Teraz jeszcze bardziej odczuliśmy, jak cenna jest dla nas możliwość spotkania się z kolegami z biura. Pewnie wielu pracowników różnych firm ma podobne odczucia. Jednak doskonale rozumiemy po co to robimy, że właśnie w tym okresie musimy zmobilizować się jako społeczeństwo i dla dobra nas wszystkich pozostać w domu, nie tylko w godzinach pracy, ale także w czasie wolnym. Chyba każdy z nas czuje, jakie to trudne. Aby ułatwić to zadanie, postanowiliśmy wysłać w świat nieco pozytywnej energii i stworzyć kampanię z udziałem naszych pracowników, motywującą do pośredniej walki z wirusem – mówi Katarzyna Dorocińska, dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu w Colliers International.

Kampania Colliers „Stay at home! Stay united” opiera się na geście serca wykonywanego dłońmi przez pracowników firmy oraz ich cytatach zachęcających do zintegrowania się i pozostania w domu. Jej główny przekaz wzmocniony został hashtagami #stayhome #stayunited, a cała kampania opatrzona została wspólnym hasłem „Together is better”, które uświadamia, że pozostając w domach, wszyscy wspieramy walkę z koronawirusem. Wszyscy mogą także dołączyć do kampanii Colliers, zrobić sobie zdjęcie z sercem i przesłać pozytywną energię swoich bliskim, kolegom z pracy czy klientom.

- W dobie, gdy zewsząd płyną przygnębiające informacje związane z epidemią, zachęcamy do    dzielenia się dobrą energią i sercem, chociażby tym symbolicznym. To wymowny gest, który podnosi na duchu i przypomina, że nie jesteśmy sami w tym trudnym czasie. Możemy uczynić z niego pozytywny symbol epidemii – dodaje Katarzyna Dorocińska.

Kampania Colliers prowadzona jest w mediach społecznościowych: na Linkedinie, Facebooku oraz Instagramie.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!