Maczfit: Chcemy zbudować technologię przyszłości


Przemodelowanie pracy na zdalną sprawiło, że finalnie, po kryzysie związanym z niepewnością jutra, wzrosła również liczba zamówień. Obecnie rozwozimy około 40 tys. posiłków dziennie. Mogę zatem zaryzykować stwierdzenie, że jesteśmy największą restauracją w Polsce, a może i Europie - o innowacjach, zmianach w biznesie i planach na przyszłość mówi dla PropertyNews.pl Maciej Lubiak, CEO, współwłaściciel marki Maczfit.
Jak podsumowują państwo ten rok w biznesie cateringów dietetycznych w czasie pandemii?
Maciej Lubiak: 2020 okazał się dla nas poniekąd rokiem innowacji. Po pierwsze wprowadziliśmy szereg zmian, które pozwalają nam stale podnosić poprzeczkę w branży i udowadniać, że nieustannie się rozwijamy i regularnie odpowiadamy na potrzeby klientów. Wprowadziliśmy opcję wyboru menu, usługę Box2Box, która umożliwia dodawanie oraz usuwanie posiłków z diety, a także uruchomiliśmy funkcjonalną aplikację Maczfit do zadań specjalnych, która okazała się dużym wyzwaniem i sukcesem jednocześnie.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.