PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Unilever mówi nie plastikowi. Nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadów

Unilever mówi nie plastikowi. Nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadów
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 paź 2019 11:00

Do 2025 r. Unilever wyeliminuje z produkcji ponad 100 tys. ton plastiku oraz zbierze i przetworzy więcej opakowań niż sprzedaje.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 paź 2019 11:00

Ellen MacArthur, założycielka Ellen MacArthur Foundation, mówi: Dzisiejsze oświadczenie Unilever jest znaczącym krokiem w tworzeniu gospodarki obiegu zamkniętego tworzyw sztucznych. Poprzez eliminację niepotrzebnych opakowań dzięki innowacjom, takim jak ponowne użycie, napełnianie i produkcję koncentratów przy jednoczesnym zwiększeniu wykorzystania plastiku z recyklingu, Unilever demonstruje, jak firmy mogą odejść od pierwotnych tworzyw sztucznych. Wzywamy innych do podążania tą ścieżką, aby wspólnie wyeliminować niepotrzebny plastik, poprzez wprowadzanie innowacji. Finalnie, to czego do czego musi dążyć to gospodarka obiegu zamkniętego, gdzie opakowania plastikowe nigdy nie stają się odpadami.

Od 2017 roku Unilever zmienia swoje podejście do opakowań z tworzyw sztucznych podejmując działania pod hasłem „Less, Better, No”. Realizując dążenia do zmniejszenia plastiku, firma odkryła nowe sposoby pakowania i dostarczania produktów. Na początku lata Unilever ogłosił wprowadzenie nowego produktu Cif Eco-refill, którego formuła pozwala na zmniejszenie plastiku o 75% w porównaniu do zużycia standardowych środków czystości. Ponadto, w Azji Południowo-Wschodniej wprowadzono stacje do napełniania szamponów i detergentów, które są dostępne w lokalnych sklepach, uniwersytetach i mobilnych automatach.

Poszukiwania możliwości zmian tworzyw sztucznych na „lepszy” plastik doprowadziły do opracowania innowacyjnego pigmentu. Nowa formuła składu opakowań Axe (Lynx) i TRESemmé sprawia, że trudno wykrywalny dotychczas czarny plastik może zostać poddany recyklingowi. Z kolei „butelka festiwalowa” marki Lipton została wykonana w 100% z przetworzonego tworzywa sztucznego, który został zebrany przy użyciu systemu depozytowego.

Jako realizację zmian „No Plastic” Unilever wprowadził na rynek nowości takie, jak kostki szamponu, tabletki do pasty wielokrotnego użytku, kartonowe patyczki dezodorantowe i bambusowe szczoteczki do zębów. Firma dołączyła również do platformy Loop, która bada nowe sposoby dostarczania i odbierania produktów wielokrotnego użytku z domów konsumentów.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!