PARTNERZY PORTALU


W branży FM trzeba mieć złotą rączkę

W branży FM trzeba mieć złotą rączkę
Historię branży FM w Polsce zna od podszewki, bo brał udział w jej narodzinach. Przez 20 lat budował w Niemczech instalacje galerii handlowych i najwyższych niemieckich biurowców. Jerzy Szulc, wiceprezes AGIS Management Group. Fot. Facebook.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 lip 2021 09:27

Techników budynkowych nikt nie kształci, więc firmy FM muszą same to robić, dlatego potrzebują mistrzów. AGIS ma uchodzącego za złotą rączkę inżyniera instalacji sanitarnych z doświadczeniem na wagę złota. - Gdy ktoś mnie pyta, co to jest FM, tłumaczę, że to taki dozorca, ale z odpowiednią wiedzą, bo budynki są na tyle inteligentne, że nie wystarczy już pilnowanie ich z kluczem i wkrętakiem pod ręką - żartuje Jerzy Szulc, wiceprezes AGIS Management Group.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 lip 2021 09:27
  • W Branży FM znalezienie pracownika z ogłoszenia jest dramatem, ponieważ ludzie chcą pracować, ale wymagają szkolenia zanim staną się technikami FM z krwi i kości.
  • W Polsce FM-owe analizy typu due diligence na etapie projektowania i budowy to jeszcze rzadkość. 
  • W pandemii hotele się zamykały i zwalniały pracowników. W tym czasie AGIS przyjmował do portfela nowe budynki, więc trochę łatwiej było ściągnąć doświadczonych pracowników do ich obsługi.

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (94%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.56.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!